Job 22 van 36


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Afsprakenbeheer | Vilvoorde | NL + FR + EN


Functie


Voor een Fleet bedrijf in Vilvoorde zoeken ze een Medewerker Afsprakenbeheer voor de dienst schadebeheer en schade inspectie. Ze bieden een uniek proces van schade inspectie van bedrijfswagens van pre-checks tot volledige schade?inspecties. Met gebruik van innovatieve, technologische tools voeren hun auto-inspecteurs de inspecties uit op een
neutrale en onafhankelijke basis.
  • Je staat je in voor de behandeling van alle aanvragen i.v.m. schade
    inspecties en werkt in nauwe samenwerking met andere account medewerkers.
  • Je gaat opdrachten aanvaarden en ingeven in de online tool, het contacteren van
    bestuurders en andere partijen zoals vb. garages, alsook het inplannen van de
    opdrachten voor schade inspecties overal in België en Luxemburg.
  • Je zal overzicht houden en alle opdrachten opvolgen.
  • Je doet de communicatie met de klanten over alle lopende opdrachten via mail en telefoon.
  • Je zal mails opvolgen en aanzetten tot actie.
  • Je zal rechtstreeks rapporteren aan de operations manager.

Jouw profiel

  • Geen specieke studies worden bevraagd maar ervaring als medisch secretariaat of een planningsfunctie is handig.
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt een goede kennis van Word en Excel en leert snel werken met online tools en apps.
  • Je bent klantvriendelijk in alle situaties.
  • Je bent een echte teamspeler;
  • Je hebt een commerciële touch, bent communicatief en vlot in de omgang.
  • Je kan probleemoplossend en resultaatgericht denken en deadlines respecteren.
  • Je durft Indien nodig, problemen aankaarten bij je directe leidinggevende.
  • je bent bereid om in een flexibel uurrooster te werken tussen 7h30 - 18h00.
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Bedrijven
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)

Aanbod

We bieden je een heel actieve en afwisselende job waarbij je deel uitmaakt van een leuk team en waartegenover een aantrekkelijk salarispakket staat.

Een mooi basisloon, aangevuld met:
  • Je werkt in een 40-urenweek waardoor je 12 extra verlofdagen per jaar hebt
  • maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag
  • groeps- en hospitalisatieverzekering
  • bedrijfswagen + tankkaart

    Dit alles in een bruisend bedrijf met dynamische mensen, waar hard gewerkt wordt, maar waar ook zeker aandacht wordt besteed aan "the human factor". Zo worden er regelmatig foodtrucks voorzien, en is er ook een feestcomité aanwezig.

    Heb je nog vragen ? Contacteer ons op 02 254 85 10 of mail naar vilvoorde.131@adecco.be

Solliciteren

131 VILVOORDE
+32 (0)2 254 85 10

Solliciteren